‘Iets kleins doet heel erg veel’
Hoogeveen – De marketingcommissie van volleybalverenging Olhaco heeft haar sponsors verrast met een heerlijke slagroomtaart. Als alternatief voor het jaarlijkse uitje bezochten twee leden van de marketingcommissie de sponsors. Dit gebaar werd door de verraste sponsors zeer gewaardeerd. Olhaco is erg blij met hun steun, vandaar de tekst op de taart: ‘Volleybalvereniging Olhaco waardeert u als sponsor’.
Door Reinier de Boer
De marketingcommissie van Olhaco organiseert in normale tijden elk jaar een sponsoractie, waarbij de sponsors in het zonnetje worden gezet. Aangezien door corona dit feestelijke evenement geen doorgang kon vinden werd een alternatief gevonden in de vorm van het aanbieden van een taart. ,,Wij willen als club onze sponsors laten blijken dat we aan ze denken,” verklaart Herbert Bulthuis van de marketingcommissie. ,,Deze taart is een blijk van waardering voor hun belangrijke steun. Zeker in de huidige coronatijd zijn we heel blij dat sponsors ons blijven steunen.”
De afgelopen weken brachten Herbert Bulthuis en Ruud Pangkey een bezoek aan de sponsors. ,,We hebben onder andere sponsors bezocht, die aangegeven hebben ons te willen sponsoren, maar nog niet op papier staan. Op deze manier hebben we naast het brengen van een cadeau ook kennis kunnen maken met nieuwe sponsors.” De reacties waren overweldigend. ,,Ja, deze bezoeken werkten fantastisch,” vertelt Bulthuis enthousiast. ,,Ons bezoek kwam voor iedereen onverwacht, onze sponsors waren zeer aangenaam verrast. Je zou kunnen zeggen: ‘Het is maar een taart’, maar iets kleins doet heel veel. Dat hebben we in ieder geval wel gemerkt. Het is heel belangrijk dat je regelmatig contact houdt met je sponsors.”
Bij de bovenste foto: Hertbert Bulthuis (links) en Ruud Pangkey (rechts) van de marketingcommissie van Olhaco verrasten Bas Lulofs (midden) van groothandel Foox met een taart.